16.48 bara för andrea lindh inte ska bli arg!

buhuuu jag är sjuk!
nej skojade, eller asså jag är sjuk, men jag tycker inte synd om mig själv.. eller jo. lite gör jag faktiskt det... för det är satans bajsfan att träningarna börjar denna vecka, och vem kan vara med? jo alla förutom dahlis för hon alltid ska ha den mest förbannade oturen! ;s

jag är egentligen för trött för att över huvudtaget skriva ett inlägg idag, men om man känner Andrea Lindh, så blir man såväl tvungen ibland. så det får bli ett någotsånärt kort inlägg... senast har jag varit sjuk otroligt ofta ;s senast börjar snart skolan, och jag är fruktansvärt nervös, men nervös på ett bra sätt ;) senast väntar jag otåligt på att mina kläder ska komma, ;)

vi får la se när nästa inlägg kommer, under tiden, kan ni glädjas av ett kärt barndomsminne till klipp..
ojoj, vilka minnen... hahah



ååkej, det blev lite mer än ett klipp.. men ni gillar't


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0