13.44 fashion against aids

hej hopp gummiiiiisnopp :))
just nu ligger jag i min sääääng ;D jag har precis ätit, så nu njuter jag av att vara full i magen, :) sen ska jag ut och njuta av det underbara sommarvädret, hur tummen upp vore inte det liksom? hih, jag väntar också otåligt på mina kläder ska komma, men det lär väl inte hända i detta århundradet iallafall, :) haha men jaja,, igår vare fotbollskola, och jäklar vad nervös jag var i början, när jag fick barn som aldrig sparkat en boll förut, jag menar, jag var tvungen att visa hur man sköt på en boll, men sen när de lite större kidsen kom så slappnade jag av och var återigen mitt charmiga gamla jag igen :)hihi senare på kvällen så blev det chieell med fölk vid beach :) ytterst härligt så här på sommarlovskvällarna.


träning ikväll ska bli ack så skönt tycker ja, :) förbannat gött faktiskt.. det finns nog inget så skönt att träna numer asså helt underbart faktiskt.

på fredag blire midsommar med flickorna, vilket kommer bli alla tiders, det blir tältning och grillning nere vid beacht som min kära vän ellinor numer säger, efter onsdagen vi sov på skolan, och hur det gick till talar vid tyst om, eller vad säger du ellinor? ;) hihi

haha en underbar lista kommer häär :D jag ÄLSKAR verkligen sean banans låt, knaaaarka :D
bajs vad gott

längtar fan till gothia med idasötisen nu, fan vad kul vi kommer att ha :D ihihi skaka rumpa ;D


over and out from dahl!


lätta ditt hjärta!
Postat av: idaa

jag med! vi ska skaka rumpan ur alla! ;D hihi <3

2010-06-22 @ 14:57:30
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0