21.28 hihi :) i'm an angel

hejjjjje :D
jaa nu sitter jag vid datorn, och skriver antagligen dagens sista inlägg (Y) hihi
ska snart ner till min far och äta kvällsmat, och sen se på ngn bra film, och till sist lägga de sista detaljerna på andrea min väns present... hihi blir skolan tidigt imorgon, kameran ska med, så jag också ska ta lite bra bilder som sedan pampas upp på bloggiiin hihi... men jaa nu kanske jag borde gå ner och få någonting gjort.. eller vad tycker ni?

hihi


åhjuste, det där med för och efter bilder på mitt rum, kan ni ju glömma då, för jag är på tok för lat ;D haha men ni älskar mig endå jue :D:D:D

som väl är ;D hihi

endast dryga tre och en halv timma kvar tills andreas b-day börjar ;D

over and out from dahl

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0