13.24 25/11 ostplock, magont. → toppen!

hej Hallå i blåsten.
jag är trött på snö, jag är trött på skola... jag är trött på magont.
men som tur är, går det över snart. :)

imorse, gymmade vi med klassen, och gissa om det var skönt! jag SKA börja gymma, om det så är det sista jag gör. muuuuumma!!!

ikväll ska vi också åka och plocka ost, inte för jag vet hur man gör, eller något inom det ämnet, men det blir säkert kanon. :)

det känns som om jag är back on track vad det gäler bloggen, :) känns bra det. :)

du måste finnas, du måste. hur kan du då överge mig, jag vore ingenstans, jagvore ingenting om du inte fanns.
aldrig förut har jag haft något tal eller tanke, det lilla ordet som skrämmer och plågar mig så, ordet är om.



OVER AND OUT FROM DAHL!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0