20.47 fml

Okej, det är sant!!
jag har panikångest, jag vet inte vad jag ska ta mig till?!
alla snackar om att bussarna till skolan är inställda imorgon.. och då kommer ju inte bussarna till skolan, vilket gör att jag inte kan ta mig dit. och tänk då om dom inte är det, då står jag här hemma helt undrande, det är hemskt, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till seriöst ;o

jag får förövrigt snart dampet på mammas tangentbord. för mellanslagsknappen fungerar inte som den ska, inte heller v knappen, den är intryckt och det känns inte när man trycker på den. det är också sjukt segt och tar evigheter för mig att skriva denna lilla text med tanke på att alla ord jag skriver sitter ihop såhär; hejjagheterjohanadahlochärsextonårgammal. typ så.. FML..



over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0