22.22 swingers

jo jag vet, jag har inte uppdaterat på ett tag, förlåt.. men endå :)

just nu sitter jag och kollar på "kvinnors hemliga liv" på trean..
idag handlar det om swingersklubbar, och eftersom att vi ska ha en redovisning om det i BKF; (barn,kultur,fritid)...
för er som inte vet vad Swingers är, så är det par som har sex med andra, man är inte sexuellt bunden till en individ, utan man har samlag med fler än sin partner. det finns swingersfester, där man bjuder in swingers.. där kan de ha samlag med i princip vem som helst, om den andra individen samtycker. men ja, ungefär... :)
det finns olika typer, en del tycker om att byta partner helt och hållet, andra tycker om att ha sex medans sin partner kollar på, osv.

ja, det är väl ungefär :)

men nu ska jag väl fokusera och försöka lära mig något, :)

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0