11.14 when i look back now, the summer seemed to last forever

hej hå!
this the deal...
jag uppdaterade inte igår då jag istället spenderade dagen framför tv;n och läxhögen som förövrigt bara växer... kul. men framåt kvällningen kom min underbara vän ellinor hit och sov här eftersom att pappa inte är hemma...
men imorse när klockhögen ringde klockan halv sju sisådär, så gick jag upp i vanlig ordning, men det som skiljde sig denna morgon, var att jag för att istället ta en dusch, spydde... så det blev ingen skola där inte... jag väntade då in sandramus så hon kunde ställa in sina grejjor. efter det gick jag och lade mig på nytt, och fick reda på att ellinor inte skulle till skolan med niobussen som jag trott, utan hon skulle inte till skolan alls denna dag, eftersom hennes lärare var sjuk... ibland har man turen på sin sida.
men klockan 12,40 så sitter jag förhoppningsvis på en buss som är i tid påväg in till min uuuuunderbara mamma, för att sova där, :) mysigt. :)

men ja, vet inte om jag uppdaterar mer idag, om inte... gör jag det imorgon. ;d


firce and love ....    (sommar vore inte helt fel ändå)

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0