11.33 turn a little faster, the world will follow after

hej kom och hjälp mig... det är vad mitt rum skriker, och för att vara snäll, ska jag faktiskt hjälpa det idag.
så de närmaste två timmarna, yr jag runt här inne, efter det ska jag ta hand om disken. 

jag vaknade imorses typ kvart över tio. ganska passligt för mig. och tittade ut och såg att solen blänkte mycket fint. så jag plockade fram min systemkamera och drog på mig lite kläder sen vart jag redan ute. väldigt. fint. :)
bilder kommer en annan gång ;)
ja. det var allt för nu men jag bloggar la senare också dåra :)


en bild från januari 2010 då mitt liv var som mitt rum, uppochnervänt. 
oro och ångest var min melodi just då.
bra? nej det vet jag inte om jag kan kalla det.


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0