13.49 1/1-11

ja, nu var vi här igen, ännu ett nytt år, och nu stundar den årliga kalkonmiddagen.. MUMS :)
gårdagen gick från börjat inte riktigt som vi hade planerat... det blev ingen förfest för min del, därför att jag offrade mig för mina kompisar ;d haha men jag hade roligt iallafall! efter att vi gick upp till donken, som förövrigt stängde en kvart innan vi kom, gick vi ner till happy time, klockan var då typ halv åtta.. jag och sandra satt där och skrattade galet mycket och började smått känna den galna crazy känslan, att detta kommer bli en bra kväll..
typ vid tio mötte vi upp matilda och ida igen, eftersom att de gick hem när vi kom till happy time och fixade sig lite till, ;d. klockan närmade sig elva och vi mötte upp ellinor och lisa, rebecka och massa härliga människor.. när klockan sedan stod på 23.55 så var utgångarna ockuperade, och väskor kollades igenom tusen gånger om. men fyrverkerierna var galet vackra, och jag träffade människor som jag sedan länge glömt, härligt...
sandra åkte hem för att hon mådde illa, men när vi sedan gick in, spelades min och sandras låt...CDM Project – Satisfaction attsingen.. efterdet, blev det mestadels kaos, men helt ok!
jag somnade i min säng när klockan närmade sig fyra, :)

ha det gott :))

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0