16.35 lika hopplöst förälskad nu som då

alltså this is my problem...varje gång jag skriver rubriken, (vilket jag gör sist i varje inlägg) så har"internet Explorer slutat att fungera" find this... ..l..
ajah... nu sitter jag här och har precis fått igång den gamla skrutten till skoldator som jag lämnade in i oktober, som jag fick tillbaka... idag. känns bra, faktiskt.. jätte            bra...
om dryga timmen sitter jag och laddar inför träning och möte, jippi!!! :D
dock har jag något så jävulusiskt ont i knät tack vare sandra, och min hand tack vare ett brustet blodkärl. känns bra.
någon som har lust att ge meg en ruggenmassagen? :D

nu ska jag äta rätt innan träningen :)


en bild från den blonda eran.




over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: idaaa

SÖTNOS! :D <3

2011-01-14 @ 19:10:02
URL: http://idamoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0