18.20 även om det regnar och är storm, är ändå känslan av att vara fri helt enorm

hejsvejs :)
jag har hört att det vart ett tag sedan jag uppdaterade min ouppdaterade blogg, hhah
men aja, skola är ju skoj.. nja?
igår var första uteträningen och guuud så skönt. dock är träningsvärken något jag kunde undvikit.
imorgon är det ållebergsdag då jag inte riktigt vet vad som händer, men nice blire vettula :) najs.
men nu ska jag försöka joddla vidare och sedan får vi se om jag updaterar imorgon.. återstår att se, hihih




Well baby I surrender
To the strawberry ice cream
Never ever end of all this love
Well I didn't mean to do it
But there's no escaping your love

These lines of lightning
Mean we're never alone,
Never alone, no, no

Come on, Come on
Move a little closer
Come on, Come on
I want to hear you whisper
Come on, Come on
Settle down inside my love


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0