21.02 "varför måste man ta av sig byxorna när man går till tandläkaren?"

halloj :)
idag har jag varit dödare än en ihjälstenad zombi. trött.. hej.
jag vet egentligen inte varför, men igårkväll när sängen väntade på mig och min sömn, så spenderade mina ögon stunden till att titta på poker, och det mina damer och herrar, var det tråkigaste jag varit med om, galet, men sömnframkallande... mjorå :)

förövrigt så har min dag idag tillbringats till att sitta och ugglat i kinnarpshallen för att ha kollat på mitt underbara lag, komma delad trea i kinnarpscupen, starkt gjort faktiskt :) efter det så handlade jag och far min, sååå... nu gör jag inte så mycket faktiskt :)


nu ska jag se på filmen good luck chuck, den börjar bli uttjatad.  :-)


bara för att liksom ;)

over and out from dahl!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0