22.00 at the top of my league

hejhejhejhejhej
jag har ont i huvudet jag är trött, jag vill sova, men först vill jag äta..
förövrigt tror inte jag att jag har mått så bra som jag gör nu någon annan gång i mitt liv faktiskt.. allt är på plats och jag har inga som helst problem eller bekymmer, jag svävar sju meter över molnen och jag ser mig om i bland stjärnorna. jag vet egentligen inte vad det är med mig, men skitsamma, jag grubblar inte, jag vändar andra kinden till :)
jag önskar att 2011 blir ett bra år, men som kvällen avslutades igår... kan det bara bli bra!! jag har också två nyårslöften :)

1. beach 2011 HÄR KOMMER JAG!
2. jag ska bli mer ordningsam, :)


punkt nummer två, vet jag att jag kommer ha mer problem med, eftersom att jag är, och har alltid varit en "ta-det-som-det-kommer-typ" och jag vet... att jag aldrig kommer bli direkt organiserad, men ni vet vad man säger...

- ordning är för idioter, kaos är för genier.



nu ska jag gå och äta en skinkmacka :)

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0