23.01 i fell in love last night, and i was dancin' the whole way home

som ni förhoppningsvis kan se, så är det ändringens vind som har blåst över designen på bloggen.. det tackar vi Sara söta Lennéer för :)
farsen var helt ok. visserligen har jag sett den en gång redan. men vi gjorde det för min kära söta lilla farmor. hon fick det i julklapp och hon tyckte det var väldigt bra vad det verkar som, det är ju alltid kul.
imorgon ska jag förhoppningsvis vara med den sötaste matilda'n i världen, mysmysmys.
hihihi skoj.
tisdag... kan vi liksom... hoppa över.. och gå bakåt istället.. för jag har ingen större lust för att gå tillbaka till skolan., nä usch.

förövrigt har jag kommit igång med träningen igen, så jävla skönt.. nu är det liksom bara styrketräningen som saknas.. :)

livet leker... himlen smeker. hooho (jag rimmade) (skämt åsido)
nu.. ska jag.. gå. :)

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0