15.20 jag skulle pröva mina läppar mot någon annan, om du lämnade mig nu.

hejsan kära vänner!
nu håller jag på att städa i ordning på mitt rum efter att ha haft ellinor här över natten... galet vad stökigt det blir kära kompisar. ;s
jag ska snart åka till min mamma, och kommer hem typ lördag eftermiddag, hon har inget internet så räkna inte med någon uppdatering innan dess. (för er egen skull ;))
jag ska också fika med min söta matildasötan idag, mycket nöje! :)
jag har liksom inte så mycket att säga idag.. ganska tomt. ...
känns bra, eller nej. jag vet inte. min värld upp och ner... men leendet på läpparna sitter permanent fast. jag mår så sjukt bra, men ändå... sitter jag på min stol, och hänger upp och ner. bra. :)
nu kommer lite bilder :) ha det bra... hoy!




over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0