20.00 give me some milk, give me some milk

hejsan :)
jag har ingen motivation till detta, men jag gör det endå :) hihi eftersom min uppdatering har varit som den vart, så ska jag berätta helgens bravader.
i fredags bar det av in till falköping med sötingellinor som sällskap... där taggade vi inför fest... ahha bra...
när vi väl var på g, så kände vi att nee... vi är inte direkt på festhumör, så vi beslutade oss för att gå och käka någonstans istället, så vi gick emot gondolino, men ändrade snabbt och vi traskade då istället upp emot mcdonalds... det var kallt... jag hade enbart nylonstrumpbyxor i -5-10C det var väldigt kallt.....
lördagen var en bra dag, många timmar spenderades i sängen och bara slappade det... när klockan närmade sig halv sex mötte jag upp min syster och vi gick och handlade lite på willys sedan gick till mor och bara umgicks och mös.. :)
söndagen.. har jag i princip inte gjort-... någonting. bra :)



men ja!
sandra lika snygg som vanligt?

fierce and love


over and out from dahl!


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0