18.58 for a smile they can share the night, just one more time

Okej, för er som ville... här kommer en presentation av mig själv, :)
jag heter för er som missat det, johanna linnéa dahl och bor en bit utanför falköping med min pappa.
mina föräldrar är skilda och min mamma bor i falköping liksom min yngsta stora syster Sarha.
min äldsta stora syster Jennie bor i Göteborg med sin sambo och deras två barn.
på min fria tid så spelar jag mycket boll och gör alldeles för mycket läxor, men den lilla tid jag har kvar tränar jag och är med mina vänner. när jag däremot inte har fritid, och jag går i skolan, så studerar jag på Barn-och Fritids programmet på Ållebergsgymnasiet, en annan faktor som är fruktansvärt skoj är att jag sitter i elevrådets strylese. varför jag just valde det programmet var egentligen för att mitt i valkvalet så fick jag panik och hade ångest varje dag i nian. men jag kände att det var det som passade bäst. när jag väl valt, fanns det inget som var värre än att gå och vänta, och vänta... jämt,jämt,jämt,jämt. men en varm semestermorgon i falkenbergs härliga atmosfär, så fick jag beskedet.. jag var intagen. påtal om somrarna så brukar jag ofta tillbringa soliga dagar i ett förtält eller en sockerlåda utanför falkenberg i vid olofsbos trakter. fint det där. ja.. det var väl i korta drag om hur jag tillbringar mitt liv om året. :)


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0