12.36 this place will blow your mind away!

ida molin, DU kan vara en sötis!
 
det ska föreställa en pussmun ;d

okej hej förresten. nu har jag i princip just vaknat, mm vad gott.. helt ok!
jag håller även på att försöker få tag på ellos, (ellinorisen) vilket jag fick. 
min pappa som skulle bort i kväll, skulle stanna hemma, men det gör inget.
för jag gillar min far :) han är snäll.
men hursomhelst, det blir väl att vi kikar på det däringa fredriksdalsteatern på kanal 1.
skojsigt.
som ni märker är jag mer på hugget idag, och eftersom vi får så kallat "gäst" ahaha ellinor...
så kanske det är bäst att jag städar lite på mitt rum så min far blir kanonisgladis :)
det svåra med att städa för min del... är att jag ALDRIG sätter i gång. men nu kör jag vafan!
undertidenkannilyssnapådennalåten,dengillarjagattfestatill.tummenupp
Manian – Loco - Video Edit


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0