22.45 Do you think you'll be the guy, To make the queen of the angels sigh

ah tjena.
nu sitter jag här och bakar tusen muffins.. är redan inne på den tredje omgången och måste dessvärre göra en till.. kul. pappa kollar på kvalet till eurovision.. HA HA. har egentligen inte så mycket att säga just nu. bara att jag lever och jag mår SKIT BRA. Glee Cast – Push It (Glee Cast Version) där har ni vad jag lyssnar på.. jag blir så glad och danssugen så det spritter i hela jävla hormon och atom i kroppen på mig. jag gillar sådana låtar.
den 20 är det fest. jag gillar fest.
nu ska jag gå och ta ut mina otroligt goda chocklad muffins ur ugnen och tagga inför årsmöte imorgon. det blir bra det.



mestadels för att jag älskar sandras min.
haha där har vi en bra vän mina damer och herrar.
skratt och sånt.. nää nufan... lägg a.

hejdå!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0