21.08 sex in the air i don't care i love the smell of it.

ah men tjena.
idag har jag varit väldigt aktiv faktiskt..
jag började med att gå ut med winston på morgonen och när jag kom tillbaka gjorde jag frukost till mamma och gav henne vadmassage... det var uppskattat med sovmorgon osv. enligt mamma.. med tanke på att det faktiskt är morsdag idag.
sedan kom sarha och vi köpte liljor som vi satte hos mormor, och sen skjutsade de hem till pappa, och in och lämna väskor o sen in i bilen igen för då styrde vi kosan emot farmor och fikade.
efter det kom jag hem till pappsen och städade lite på mitt rum och efter det så gick jag kollade på när mitt underbara lag kammade hem en vinst emot skara med 6-1.. då blir man stolt som skadad spelare. najs...
nu har jag lagat mat till min pappa som kom hem från ft-ligan...

imorgon är det hörförståelse i spanska.. jag kommer nog inte lyckas så bra eftersom jag inte kände mig så säker på de andra delarna.. men ajah.. hoppas det blir g iallafall....

nu ska jag ner och äta med min söta pappa i husvagnen där jag tillbringar natten... najs.



hört att det är dags att jag slutar ljuga? ;D hihihihh

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0