17.03 wig-wam bam gonna make you my man, wam-wam bam gonna get you if i can, wig-wam bam wanna make you understand

 
hejpåer!
ah nu har min pappa lagat fisk, GOOTT!
så det kanske är bäst att jag går ner och äter.
vad har hänt idag då? NATURPLUGG. period. inget mer har hänt. så sex timmars plugg är gött har jag hört!
också bara en månad kvar tills jag fyller 18!!!!!! då jävlar! ska bli så jävla skönt! ska börja med teorin till körkortet snart också.. men när? ah det är en bra fråga det du :)
jag klippte dock inget gräs hos farmor igår, men jävlar vad löv jag samlade. jag tycker det är så sjukt kul att åka åkgräsklippare!! :D
 
min dag idag. kul!
lövhögen jag fixade. ser inte ut att vara så mycket för världen. men det var det!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0