-.-'

Jahapp.. nu var man hemma i tomma orten igen då -.-' inget fel med det... men jag saknar redan jonathan, mamma och sarha pch såklart jennie! i går (lördags) så var jag och sarha samt ellinor och badade på ondenbadet med den lille skrutten (: fifan vad mysigt alltså! jag har införskaffat ;) (eller jah, fått) en ny jacka muuuums ;D en otroligt het väska (moaha) samt en tröja ovh fotbollstrumpor. det blir finfint :D


När klockan slår 17.00 är det dags för.................. TRÄNING :D jippie... kanske inte är riktigt så pepp på't idag men det får gå iaf.. ni förstår att vi har haft träningar vid halv elva innan.. och i vanlig ordning spelar min far golf på söndagar tidigt som ottan, och jag var ju i stan så jag kunde ju inte komma ut till denna otroligt bra byn, så jag hade ringt återbud, men sen visade det sig att vi inte hade träning förrän klockan fem. då blidde jag glad... imorgon blir det skola samt match mot mullsjö i kinnarp... hoppas vi slår dem och sånt :D gärna med lite marginal med.. men nu ska jag gå och byta om och sånt, samt ta en blund en stund... ;) haha!




Pusshej<3




Hunnie    ♥

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0