08.04

God Morning (:
Dagen har för en gångs skull börjat ganska bra ;) tio över sju springer jag ner för trappan, och skirker skit!  Just därför att pappa fyller år idag, och jag såg att hans säng var redan bäddad, så det betyder ju då alltså att han hade gått upp. Jag rusar ner som en konstig tok! men som turr var satt han bara vid bordet och läste tidningen i väntan på att kaffet skulle droppas ner. Så jag tar fram en mugg, lägger i två sockerbitar och häller i en skvätt mjölk, och sist kaffet. jag ger han mitt paket som faktiskt var en "After Eight"  ask, för  det vet jag att han tycker om nämligen, för igår fick han vara med och välja ut glas, för det har han sagt att han har önskat sig. hursomhelst jag känner att jag har lite ont i min kära hals, så jag sätter på en kopp te, för det tycker jag är gott! :D om ca tio mintuer så ska jag knalla ner och göra iordning det sista inför skoldagen, sedan blir det till att hämta ellinor... Idag är det en helt okej rast alltså, 35, det tackar dock inte jag nej till! :D iingen match idag :( lite sug alltså! men hursomhelst, så blir den på torsdag på strömsborg istället, det är otroligt chill, för då behöver man inte åka till kinnarp, eftersom vårat lag faktiskt spelar ihop med dem. vi ligger tvåa i serien, och tre poäng under falköping, men det ska tas igen, Majo! :D jag är trött som as som vanligt alltså! igår på träningen så bröt jag båda mina ljömskar, -.-' noshiet! (eller ja, sträckte dem i alla fall ;)) men jag måste pysa nu typ, do´ck en lista bara ;)




Saker som ska göras!

* Dammsuga hela huset -.-'
*Damma undervåningen -.-'
*Baka en tårta yum :D(y)
*Diska -.-'







Ps. För  er som undrar hur Ellinor ser ut galen, så har ni resultatet över texten ;)
Jag vet att Ellinor kommer älska mig nu ;)




Pusshej<33







Hunnie         ♥


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0