15.56

hellow bloggen.
nu ligger det till som så att jag har ensjuhelveteshuvudvärk! skolan idag sög. ellinor var inte i skolan, och jag var depp "/ imorgon är det typ HK/IDROTT och IDROTT/HK krångligt, jag är jävligt irriterad på ALLA i min klass typ, verkligen ALLA! no shiet! -.-' funderar på att gå upp och vila, men jag vet inte ett skit nu alltså.. imorgon är det träning och det ska la bli ok, men jag vet inte om jag orkar med det nu, för det känns som om man bara är ivägen i fotbollen numera... det är synd, för det är så kul.. men jag vet inte ja, -.-'  men jag ska dra mig nu antar jag, och äta -.-' hatar't



Pusshej<3





Hunnie         ♥

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0