16.35

helloooo :D
just nu sitter jag med min kära dator igen! :D jag har lix varit utan den i typ tre dagar! ;( hursomhelst, imorgon är det plugg igen och jag har njutit otrooooligt mycket av min helg, änderbääärt! Om ca en halvtimme ska jag träna med laget (y) gööötmus :D något som inte är gööötmus, är att min fader, som jag numera bor hos under veckodagarna, eftersom mor min har flyttat till stan, ska till göteborg på ett sådärnt inköp! (n) suuuuug! hursomhelst så ska jag väl kanske ta och byta om nu för jag måste det alltså! det suger lite med att typ ALLLAAAAAA vartoftare, är i ullared på såntärt, buhu för miig! kvällen kommer sedan njutas av gooo mat, The Menatalist, samt den underbara Poirot! :D lööve it! <3<3<3 på fredag ska vi ha ett dumt spanskatest, för att hon ska se vad vi kan -.-' noshiet! :( men men, nu MÅSTE jag byta om alltså ;)




P.s Nästan alla bilder, förutom någon få som är på elvis kanske, har
 faktiskt jag tagit, och förmodligen redigerat :D





pusshej<3








Hunnie        ♥



lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0