18.07

Good days blogg, 
jag sitter här, mitt i mellan två ombyten, jag ska nämligen byta om till något finare, just för att min farmor kommer ikväll för att fira min far. så jag har varit så duktig att jag har bakat en tårta! :) ojojoj! jag har dessutom gjort allt som skulle göras, helt själv :) (Ellinor hjälpte inte till alls, ;) ) JAG har åkt på en sjuhelvetes förkyldning, så jag kommer förmodligen inte till skolan imorgon, jag ska försöka vila upp mig till matchen på torsdag, vid strömsborg, imorgon ska ellinor ssööva hos mig, och vi har hela huset :S roligt roligt ;D jag måste verkligen fortsätta byta om nu, för jag har byxorna nere vid knänen, och min tröja sitter jag nog på ;) haha....










Pusshej<3






Hunnie      ♥

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0