21.37

godays...
sitter nu framför lyxfällan på kanal tre, jag är otroligt trött, så jag går väl upp och knyter mig strax antar jag. ;) ska väl ta en snabbdusch innan dess också, men jajaja, jag vet inte riktigt vad jag skriver så ni vet det, för ja, som sagt jag är sååååå jäkla trött.... förhoppningsvis så kommer ellinor tillbaka till skolan, så jag inte blir så jäkla depp, för det är jämt så när hon inte är i skolan; luva på musikpropparna in, musiken på, ner i ett hörn, sitt och blunda!! ungefär så seeegt går det då. inte för att jag inte har några andra att hänga med, men jag vet inte vad det är alltså, så fort ellinor inte är i närheten blir jag så jävla depppppppp! men men.. vad tycker ni om den första skolveckan nu då alla här i samhället? wait a minute?! en hel vecka?! no shiet! -.-' puhu!!! men men!







pusshej<3









Hunnie     ♥

lätta ditt hjärta!
Postat av: Anna

åh, att det redan har gått en vecka...

haha nej men det känns faktiskt inte så.

jag tycker det känns rätt bra med skolan, fast jag hatar fortfarande vårat schema men jag får väl stå ut. Du kan alltid vara med oss när ellinor inte är i skolan!<3

2009-08-26 @ 22:44:32
URL: http://annasundbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0