Puttefniskare

Majooo :)
Just nu sitter jag och min kära puttefniskare brevid mig.. och vakar över vad jag skriver (;
har just kommit hem efter den första skoldagen på länge -.-' vet inte vad man tycker om'et egentligen....
allt jag kan säga är att................. jag fick överskåp :D Mjaoooo!! så dagen har ängats åt att reta alla andra som inte fick det! >:) men nu ska jag och ellinor( som också fick ett ö.skåp som gömde sin nyckel i bh:n, för att ingen skulle kunna komma åt den!) gå ner och laga lite mumsig mat :g! sedan blir det la en cykeltur ut till stallet, där jag ska träna ellinor! (mohaha! får se hur det går ;) ) kanske kommer ett till inlägg ikv.. men inget är säkert!


pusshej<3



Hunnie!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0