maraton rocker :)

Hejsan alla glae barn.
Nu är det väl dags för mig antar jag.
Maraton Rock i förr går då ;3 fifan vad roligt.
det började med att jag, och ellinor blev hämtade av frida ;D
så vid skjutsades till ellinors syster för att lämna våra övernattar saker (:
sedan bar det av till maraton :) många bra band, fast mest tyckte jag om "VINKLAD" av personliga skäl :D
Vi knallade runt lite och gick sedan till en rolig gunga :) Vi gick därifrån när det var ett fyllo, som sedan jagade mig! buhu :'( synd om mig asså! hursomhelst.. efter det så fick skjuts hem... och bestämde oss för att kolla på fulm :)
klockan tre, (nattetid ;) ) så kom ellinors syster hem, de hade varit ute, och var hungriga så de hade tatt med sig pzza, dock hade vi redan ätit kvällsmat, men vi bestämde oss för att lite strips kan vi ju alltid tröka ner :) så som sagt klockan tre på natten satt vi framför filmen och käka pizza :D Frida slagga på dirren efter stripsen.. så där satt jag och ellinor, glodde som fan ;) när filmen sedan var slut sate vi på en ny moahaha :D vi somnade la ungefär vid fem-halv sex, och jag skulle upp klockan åtta för jag skulle träna halv elva mjao -.-'  efter träningen (som slutade vid tolv) spenderade jag mestadels dagen med att söööva :D när min pappa, kommit hem ifrån golfbanan så åkte vi in och handlade maet :D sedan så tillbringades resten av kvällen med att checka in min favoritgubbe från belgien :D POIROT<3

idag har det varit match :D mohaha änderbärt flickor. en otroligt bra upphämtning från första halvlek, till andra :D


puss på er alla!


Hunnie


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0