21.22

Hellow :D
sitter nu hemma är otroligt stolt över laget alltså... det blev en otrolig vinst mot mullsjö! (y)
visselpipan blåste igång matchen 18.30, sedan var det bara att sitta bänkvärmare och peppa laget från sidan ett tag.. efter ca 10 minuter får vi en frispark, som Ellen Klasson tar, och sätter otroligt fint i ena hörnet (Y) 1-0. efter ca 17 min är det dags för min entre på vänster mitt, och det blir ännu ett mål! Jippie (h) Jag kämpar på som fäen, precis som alla andra i laget! (Y) domaren blåser för halvlek, och ullrik kör pepptalk för laget, vi hämtar nya krafter, går ut på planen och jag stannar på bänken ;) haha! Jag sitter och kollar och kollar! tillslut får man hoppa ut på planen än en gång (denna gång som vänsterback, efter som jag  faktiskt är vänsterfotad ;))det är cirka femton minuter kvar, och mullsjö har hunnit göra ett mål, men vi hämtar upp och gör yttligare tre stycken ställningen är nu 5-1 mullsjö får nog och gör ett mål, men mer än så blir de inte för dem, men turen har inte försvunnit för oss ännu ;D vi kontrar på med två mål till, och matchen slutar 7-2. UNDERBÄÄÄRT SPELAT FLICKOR<333 matchen var otroligt bra! älska älska laget! bara en sista sak om de...


ELIN, ELLEN, MALIN, JOHANNA ENG, MIA, ANNA, EVE, SIMONE, IDA-MARIE, IDA, NICKO, FIELLE
JAG, DIANA, ALICE, THERESE! <3333

bam bam bam, bam bam bam, vsk bestämmer vad som än händer, tillsammans ska vi ropa bäst i europa!<3   :')


Nu vidare ;) iskolan idag har det mest varit tjööt om NP (n)   bläää imrn blir det väl mer antar jag ;) maha :D det blir en vilans dag, eftersom det är varken någon träning, match (y) muums   underbääärt '


pusshej<3



Hunnie    ♥

lätta ditt hjärta!
Postat av: elin

jippie!

puss på dig hannie, love ya! <3

2009-08-24 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0