12.43 rädda mig?

go dag :D:D

just nu ligger jag i min säng framför min underbara dator och vaknade för ungefär en halvtimme sen, (: icke mig emot..
igår var det tjejkväll hos andrea! så in i helvete roligt vare (: asså det var skiiitkul (y) idag ska väl dagen tillbringas med att städa mitt rum så, eftersom det kommer hit en turk till mig som också ska sova här i typ en vecka :) men det kan bli roligt... :D på tisdag ska vi upp till kyrkan -.-' adventsfirande, vilket är ganska mysigt faktiskt, men när vi kommer tillbaka så ska jag och andrea vaccinera oss mot gresasnöra, (svininfluensan på tidaholmska (:) haha, eller ja... det är ju inte bara vi. för alla ska ju göra det. men eftersom vi ska med våra värdssyskon till göteborg(: så måste vi göra det först :s snälla rädda mig någon! men det är väl inte så farligt? :s eller??? men det kommer förhoppningsvis bilder från vår otroliga tjejkväll ngn annan gång :d det måste vi göra om flickor (:


pusshej<3




Hunnie     ♥

lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

sv; hahahaha du var lite ostadig på handen johanna ;)

2009-12-06 @ 20:16:29
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0