19.02 man är väl hård ;))

hej hej..
förlåt mig men det blir ett deppigt inlägg toooday -.-'
jag mår skit, och dagen har gjort det ännu sämre.
basketen på idrotten gjorde det väl inte direkt bättre. men några skratt med ellinor så blire nog bra.. men men.. pappa is not at home tonight.. han e på något möte typ... så jag är ensam hemma.. slå en pling om någon vill leka 0:) det blir väl teve mat, och filt antar jag. igår kväll hade man feber under godisplocket, vilket drev mig till vansinne... men man är väl hård, :D men men. hoppas man får lite pengar för skiten man genomlider sådanahär måndagskvällar, och sånt. jag funderar på att kapa skolan imorgon och låtsas hosta våldsamt, (: jag ORKAR verkligen inte! NAE! nu ska jag gå ner, göra góóóóóó mat, sätta på en film.. krypa ner under filten och bara njuta av min ensamhet för en gångs skull...

det finns ingen som du, SÖSTRAME! jag älskar dig skvätten<3 0:))
du livar defenetivt upp min vardag!


Pusshej<3








Hunnie     ♥


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0