19.37 typ kaffeabstines på hööög nivå!

God Jul och Gott Nytt år!


jaaaa, allesammans.. nu vart vi här igen. idag har vi genomlidit ett so prov, en svinkall (men otroligt rolig) eftermiddag i staden, eftersom det faktiskt var det som händer varje år, så kallade "marken" go mat, goa människor, sen är humöret på töpp :D
Jag har dock inte fått i mig den kaffemängd idag, som jag kräver i dagsomsättning ;) så man kan säga att jag badar i kaffet för ögonblicket :D muhahah

imorgon blir det kanske inte den perfekta dagen... fast det klart, matteprov; finns inget bättre sätt att avsluta en helt okej vecka :D


imorgon skulle också min kära moster (R.I.P<3) fyllt år.

 

förövrigt är jag nog väldigt glad, just för att jag har planer på att åka och se "This is it" MICHAEL JACKSON<333

Nu avslutar jag inlägget (:


Pusshej<3





Hunnie    ♥


lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

sv; jorå, bättre är det nu :)

2009-10-01 @ 21:27:29
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0