22.19 en helt underbar dag på slottet.

en fett härlig dag..
ah, det har det varit idag.
sparkade igång min morgon men en dusch, aaah. :D
sedan när klockan var ungefär halv åtta (även fast att dagen blev tidig, så startades den helt bedårande). vare dags för frukost. sedan vare bara dags att slänga på sig make-up'en :D klockan var då ungefär tio i åtta (oh, ja det var på morgonen) och jag hör hur min bedårande systerson vaknar till liv. så sjävlklart var jag tvungen att gå dit och pilla lite... efter ca tio minuter ringer min andra syster som sitter i bilen på gatan och säger att nu vare dags att åka.. och så var vi iväg :D mooot..................... Gekåååås... jag köpte

1 tunika
2 linnen
1 tröja
1 skärp
2 tights
1 schampo
2 ansiktsmasker
24 hårnålar
2 spännen

och en massa annan skiit :D

nu ska jag gå och lägga mig och försöka att få ner min feber som jag faktiskt åkt på -.-''' men kommer antagligen i morgon.. men men... hadé






pusshej<3





Hunnie     ♥

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0