23.00 fast i datorns garn?

neme :D
jaa... här sitter man väl åter igen fast i datorns garn... det blir ett snabbt inlägg med tanke på att jag måste kura ner mig i sängen, kura upp mig, så jag är pigg och gla' imorgon :) nu funkar faktiskt det mesta i livet om jag ska vara ärlig... men det är ju itne direkt illa att min kära systerson, JONATHAN kommer på tisdag (förmodligen) 0:) i helgen har jag åter varit hos mor, och idag har jag varit med ellinor, samt joinat henne för att kolla på hennes träning. det var la helt najs. äre någon som har sett på "taking the stage" någongång i sitt liv? det är ju sååååååååå in i helvetes bra.. :D det går på MTV, kan verkligen rekomendra det :D här är ett klipp från Mia, som är med där. hon sjunger som en ängel.






bara för att hon är underbart fin... man skulle ju inte tacka nej till det utseendet :D

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0