14.03

god dag!
här sitter jag, IGEN! jag är såååååååååååååå  fuckin' trött jag ja.. ikv ska det bli kalas för hela bunten. jag har bakat glasstårta med vanlijglass maräng, annans och chocklad :D muuuuuuuuuuuuuums! jag har städat mitt rum kliniskt rent, och moppat HELA (kan ni tro det? det kan knappt jag ;))  huset. hursomhelst så ska jag väl sova en bit så man är pigg och social sedan när alla härliga människor kommer. fyfan vilken good mat som väntar:D tror jag dör snart :D
nästa vecka äre visa för hela skiten :D jag ska vara på intersport måndag och i femman på tisdag, intersport på onsdag :D hha men kanske ska pysa nu eller vad tror ni ;)

visst är hon fin? (A)<3



Pusshej<3






Hunnie     ♥

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0