14.23

Tjeeeena ;D fan vad du hänger läpp då ;)
just nu sitter jag här, och är faktiskt mycket glad för en gång skull  :D
under helgen har jag avrit hos mor min, och bara myst, MEN i fredags så var borta i maggans hus (som också varit min mormors och morfars) -.-' det var otroligt jobbigt, för man hittade gamla minnen lite överallt, och man fick tusen och tusen och tusen återblickar, vilket var väldigt jobbigt!!! När klockan sedan slår 17.00 blire träning för hela bunten ;D joppi kajej! :D hoppas inerligt att min fot håller idag, så jag kan ge järnet! Imorgon är det match i Tidaholm :) inte illa alltså! wojooooww!

En tanke:
Vårat lag är riktigt bra, det är bara sååå synd att vi inte har det sammarbetet, som önskas. så jag tycker att vi sak anordna någon träning då och då, istället för styrka och kondition och sånt, så kan man ha träningar som man inte behöver byta om, utan liksom bara träningar med, sammarbetsövningar. För det är en av de två saker som vi behöver jobba med i vårt lag.

1. Sammarbetet.

2. Pratet.

Vad tycker nii???



Igår så traskade jag ner med winston till min kära syster, (y) vi skulle ha en mysdag med film och såånt :D otroligt bra alltså!!! jag har två rekomentationer för er idag;

1. En film, som är såååå otroligt jäkla sjuuukt bra! det är Sveriges FÖRSTA ungdomsfilm :) med Magnus Uggla, "G som i Gemenskap".

2. Den nya mascaran som inte har en borste, utan det ser mer ut som en boll! den är också helt jäkla sjukt bra. :D


bara för det är min bäääver! :D<3

Pusshej<3




Hunnie     ♥


lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0