16.26

god jul ;) eller inte majo!!
just nu sitter jag här och slevar körrfärsås och pasta in i munnen, det blir maatch! yäääy (y) så jag måste gå från ellinor om ca 40 min, :D önska lycka till ffs! jag har blivit beroende av att säga denna mening; Tycker jante. tack vare ellinor, jag har dock ändrat om orden lite ;) Majo.... foten börjar bli bättre nu, men den e inte perfekt ännu (n) -.-' noshiet! så det blir till att tejpa. imorse så vakna jag bredvid Ellinor, haha, igårkväll tittade vi på greveholm(y) ääänderbärt! hursomhelst, så somnar ellinor, och jag drar henne i näsan. Hon vaknar upp, och skriker praktiskt tagit, "mhmhmmhm hööj lite kan du väl"  tror ni jag börjar flabba då eller ;)
men jag måste typ pyyysa ;D





Pusshej<3







Hunnie       ♥

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0