17.38

neme, shhhaaaaaaaa :D
hur äre med alla? (A)<3
själv är man väl ganska hängig. idag vart det skola, och jag är fortfarande i shocktillstånd :D haha ;) men det har varit en otroligt softigt gó dag i skolan idag. :D typ bara dator dator dator :)) majjjjoooooo <3 imrgon är ddet redovisning -.-' noshiet! men det går säkert bra. vi ska redovisa om vår VISA :D jag känner faktiskt att detta kan gå riktigt bra :g
nefyfan vad jag är trött funderar på att dra till götet när jag fått pengar. det blirenobra :D men kanske ska dra :D




jag är trött på alla önskedrömmar






pusshej<3





Hunnie       ♥ 

lätta ditt hjärta!
Postat av: Anny

Hej gumman, vad fina bilder ! skulle du kunna hjälpa mig att göra om lite bilder? (A) :D pusshej<3333

2009-09-17 @ 17:41:45
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: alice

vilken fin bild och design! :D

2009-09-23 @ 07:48:27
URL: http://ourstoory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0