17.53 2:a inlägget 29 september

helloooooo :D
här kommer en lista med bra låtar FÖR mig, som jag tycker om, men det är FÖR er! hoppas ni hittar något ni gillar iallafall ;)



10. Childhood- Michael Jackson
.
9.  Min största första kärlek- sk8  (kan inte låta bli att le i introt!!)
.
8. That's not my name- The ting tings
.
7. I Want you back- Jackson 5
.
6. mama do- Pixie lott
.
5. Gives you hell- The All-American rejects
.
4. Teardrops on my giutar- Taylor Swift
.
3. Dirty little secret- The All-American rejects
.
2. You belongs with me- Taylor Swift
.
.
.
.
.
.
.
1. Baby i'm a fool- Melody Gardot



hoppas det blir bra, det är några av mina favoriter nu...

nu hoppas jag att jag kan få lite hjälp. jag tänkte ha något som jag skriva om som typ dagens låt, eller något sånt, hjälp!





Pusshej<3

 

 

 

Hunnie     ♥


lätta ditt hjärta!
Postat av: andrea

sv; tack destamma du :D

2009-09-29 @ 18:34:00
URL: http://andrealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0