16.24

Hejsan ;)
just nu sitter jag här med ellinor bergström, och kollar på greveholm. inte alls roligt ;D eller jo,  åttabarahelvete! :D:D inatt har ellinor sovit här, som ni redan vet så är ju pappa inte här. Jag är sååååå otroligt godissugen, så det blir väl att traska iväg till affären sedan yuuum (y) haha, skola idag, var helt okej alltså?! :D för er som vill veta, så har jag skadat mig i foten, så det kanske inte blir någon match för mig imorgon D; faaan också?! men jag ska försöka vara med alltså, men det finns inget som garanterar att det går bra!


här kommer lite bilder från gårddagens friidrott :)




Rebecka, Ellinor :)



Tager du denne Johanna Dahl, JA!
Man skulle ju satsa på höjd sa fredrik

Man skulle ju satsa på höjd sa Fredrik, och det gjorde hon ju ;)




Sandra, på språng.


Ombyte gäller


 

Man måste få drickpaus ;)








Denna bild får avsluta allt ;) Majo


Pusshej<3

 

 

 

 

Hunnie     ♥


lätta ditt hjärta!
Postat av: Anna

en söt johanna :D<3

2009-09-02 @ 19:30:42
URL: http://annasundbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0