15.55 bara 18 timmar kvar, sen bär det av :D

hejsi hejsi! :D:DD
snart är det danmark, men kan väl inte någon ha undgått i skolan idag iallfall.. så fort jag har gått förbi ngn så lät jag;DANMARK SNART, DANMARK SNART!! :D:D det var roligt : D jag håller förövrigt på att packa förfullt, (eller ja nästan, tvättar änsålänge ;)) HIHI snart ska jag ner och kolla på top model, :D
jag har också gjort klart mitt bildspel om martin luther king. :) det blev bra, så jag är stolt!:D


jag avslutar dagens inlägg med en del av ett berömt tal;

“I am happy to join with you today in what will go down in history
 as the greatest demonstration for freedom in the history of our nation.”


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0