00.51 fångad av en stormvind, baske dig.

okej ja ja.. jag vet att jag alldeles nyss sa att jag inte ska uppdatera mer... men jag och karin har en ny plan... dygna. :)
så här kommer grejer min käre vän (som är väldigt rolig.... i annat tillstånd) sagt:

rätt: staffan var en stalldräng
fel: staffan var en saffranslängd (hon snackade ngt om folk som hört fel? xdd

rätt: teddybjörnen fredriksson hans nos, den var av garn
fel: teddybjörnen fredriksson, hans moster var afghan

-karin... (sover) vi ska laga mat vill du ha...
-ja tack...
-karin maten är färdig
-tack så mycket (fortfarande sovandes.. )

en timme efter...
-kötbullar...
-ne vi har inga kötbullar. men vi har yogurt...
-köttbullar och yougurt kan man väl inte äta? haha...



karin är skoj! nu ska jag dygna vidare.. så bloggar la mer sen antar jag :)))

over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!
Postat av: Din käre Karin (A)

hahahah xD jag l'ste i en bok dom där felsjungningarna xd

2010-12-28 @ 00:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0