01.13 maybe this christmas, will mean something more, maybe love will apear.

dålig uppdatering såhär över jul... men det gör mig ingenting med tanke på att jag personligen har haft fullt upp, på julafton var vi hemma hos oss, och det gick som det brukar... man äter för mycket som vanligt.
jag fick:
systemkamera    canon eos 1000d :)
presentkort
tomas sabo armband
berlock till ts
koppar
så jag är helnöjd. :) idag så har vi varit hos farmor och ätit och umgåtts. jag gillar sånt :)

imorgon bär det av till mor för det ska firas där med må ni tro!

här kommer en bild från bilresan hem... tagen med min nya kamera :)

nukanskebildeninteärsåbraisig,mendenärtagenienbilsomrörsig. ;d
svaret är nej, jag fick inte botox i julklapp.. det bara blev så.. ;d



over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0