10.06 the hills are alive with the sound of music

goder morgon!
morgonen kunde inte börjat på ett sämre sätt.. min mamma frågar om jag kan ta winston... när jag fortfarande var djupt i min sömn, så jag hänger löst och fattar liksom ingenting. tio minuter senare.. sitter jag vid köksbordet... i princip fortfarande sovandes. jag sitter där... huvudet på bordet... min macka ligger kvar och mitt te kallnar sakta men säkert.
jag äter upp min macka.. går och hämtar kläder i gaderoben, samtidigt som jag inser att mina mjukisbyxisar är på toaletten där min mamma befinner sig för tillfället.... när hon går ut, går jag in.. tar på mina byxisar.. tvättar mig i ansiktet osv. när jag kommer ut från toaletten... är mamma och winston borta, så hon lär väl vara allmänt glad sedan när hon kommer tillbaka..

idag ska jag och min pappa förövrigt åka någonstans, var vet jag ej. men han är väl sugen på mellandagsrean antar jag, ;d
bloggar mer sen :)


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0