14.32 this beat is underneath your feet

jag sitter nu här och löser problem inför nyår, can't wait!!!!
som sagt..
det funderas och taggas om vart annat.. och det är väl helt okej för mig :))
jag villförövirgt bara åka till skövde nu och hitta osmmarkläder.. jag saknar sommaren något så sjukt mycket.. jag har även bestämt mig för att beach 2011, ska bli bra :) så dags att börja träna nu liksom... det är nog så.. från jul fram till sommar hårdtränas det.. men efter det kan man frossa i princip hur mycket som helst.. jag gillart. :) det är nästan som en liten odn cirkel... men fuck it! gymmet här kommer jag!! :):)

nu ska jag väl ta en kopp kaffe. och se över vad som är kvar att göras och lägga upp mitt schema inför beach 2011 ;d kaffe är goooott :DDD





haha en bild från förra vintern då jag vart blond (y)


over and out from dahl !

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0