16.44 jag säger ja ja! jag vill ha dig!

hoho hallo.
nu sitter jag här hemma hos pappa med den stationära skrutten och ska snart packa inför helgen, samt ta bussen in emot city. där jag ska till min mamma eftersom att imorgon ska jag och min kära stora syster ta tåget till göteborg för att sedan hälsa på vår andra syster, jag gillar det.. :)
vi slutar förövörigt skolan på tisdag, och jag tror aldrig förr jag varit sådär skoltrött så när man går upp på mornarna önskar man att det vore kväll, men det är jag nu... fy... snart över och snart jul, snart nyår och snart skola igen... fml. :( nu ska jag packa :) ha det gött flickor och pojkar :)



god jul. en snyggisch bild av mig förra vintern, ser lite reklamaktigt ut så säg? :)


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0