16.45 msn och sjukes vänner? hur mer awsome blir det inte?

hejsan! :)
jag sitter nu här och gör lite svenskaläxor.. :)
jag är trött... jag är trött... jag är trött... jag är trött....
idag har vi haft friluftsdag, och nej.. inte direkt jag önskar någon...
att gå från ålleberg, till möseberg, men hur mycket kläder som helst.., och glöm för alldel inte att jag hade för små termobyxor... bärandes på en konstig pulka, sen när man väl var framme, då ska man upp och ner för en snötäckt backe, som inte var något brant heller... ni som vet hur falköping är kartlagd, vet ni att från ranten, upp mot möseberg, är det en JOBBIG uppförsbacke.... men om man ska ner så är det en gooooo nerförsbacke. och om man istället sätter sig på pulkan, går det dubbelt så fort att komma ner och för att inte tala om hur mycket roligare det var.
nu ska jag fortsätta spela på msn med konstiga vänner... haregått!


over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0