19.40 en sån där random lista jag gör, när jag har brist på annat tidsfördriv, hoy

1. imorgon bär det av till skövde
2. med min fina syster
3. jag vill ha nyår!
4. dock letar vi fortfarande förfest, ;s
5. men det löser sig!
6. annars kanske vi kör en vanlig hemma fest...
7. who knows?
8. kärlekslåtar är fina saker
9. jag vill ha sommar..
10. nu tack!
11. det kliar i mina fingrar.
12. jag vill beställa kläder från hm
13. jag vill ha mitt sommarpardis, i närheten...
14. nunununununnu!
15. ikv ska jag längta
16. ikv ska jag se på potc
17. ikv ska jag drömma
18. ikv ska jag bada
19. ikv ska jag ladda mina kamerabatterier inför imrn.
20. ikv ska jag se ett underbart ansikte! ♥






over and out from dahl!

lätta ditt hjärta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0