22.31 People are just about as happy as they make up their mind to be

okej, jag vet att jag sa att jag kanske inte skulle blogga på ett tag. men jag är fruktansvärt rastlös och har inget att göra.. ;d men nu kör vi... förövrigt är jag färdig med alla julklapar och jag är stolt, :)

1. snart är det underbara jul! maaatmaaaatmaaaaaat ♥
2. julklapparna är färdiga
3. har ångest upp till öronen för tillfället
4. är sjukt rastlös
5. jag trycker för hårt på tangenterna enligt min syster, men skittangentbordet reagerar ju inte, så om ni hittar ett konstigt söndertryckt tangentbord någonstans inom en snar framtid, är det mycket möjligt att det tillhör mig.
6. jag hatar att ljuga!
7. längtar till tusen tll nyår ♥
8. jag vill ha mina ljulklappar! :)))
9. jul är mysigt
10. alla tror att jag är kär.. men tror inte jag.
11. det VET jag.
12. jag har dragit slutsatsen att jag är annorlunda.
13. som tur är.
14. jag hatar människor på msn som skriver samma sak en timme..
15. jorden snurrar för fort ibland.
16. ordning är för idioter, genier behärskar kaos
17. de flesta av oss slösar bort våra liv som om vi hade ett till på banken.
18. jag är trött
19. jag vet ej varför jag gjorde såhär.
20. nu ska jag gå..




okej det är alltid likadant samma gamla visa när jag går ut
flyger högt men jag landar så dåligt
blickar i glädje svävar på moln
man får skratta för gott måste bort härifrån
för jag vaknar med ångest, vaknar med smärta
blandade känslor, tyngd i mitt hjärta
nåt måste gått fel, fick spel
ringde lite folk sa vi syns aldrig mer

Varför då, varför sa jag det så?
Minnen kommer tillbaks, men från hänt eller så
Känner mig blå, kryper ner under täcker
Fan vad jag snackade, fan vad jag läckte
Alla känslor jag gått o burit på
Sagt vad jag tyckt men det är fult ändå
För nu kommer det fram med en flaska i hand
Fucka upp är mitt andranamn

Jag har fuckat upp igen, ja
Jag har ingen kontroll, men
Det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln

over and out from dahl! ♥

lätta ditt hjärta!
Postat av: Din motsats, SARHA BARA

Mitt hjärta! Du vet att du kan prata med mig om det är något, vill inte att du ska gå runt å må dåligt, ha ångest. Livet har sin gång, mot å framgång, livet spårar ur, man hackar sig in igen, så håller det på, upp och ner, ner och upp, men MEN ibland behöver man någon som kan dra upp en, som kan trösta, finnas där å knuffa lite om så behövs, ja till och med hjälpa till att hacka lite! =) å ja lovar dig så länge ja lever finns jag här för dig, redo med både ishacka å snöslägga!! en varm famn och en jävla knuff!! älskar dig så det gör ont i mig! kanske inte säger det så ofta men jag bryr mig om dig, tycker om dig och är rädd om dig! Många kramar din motsats, som egentligen är rätt lik dig ;) LOVE YA!

2010-12-23 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0